Prihodnost znamke Playboy

  • 22.10.2009

V začetku meseca je mesto direktorja podjetja Playboy Enterprises Inc. prevzel Scott Flanders. Ima velike načrte!

(Foto: http://www.n9negroup.com)

7 fotografij v galeriji

Prihodek za podjetje si obeta predvsem od licenčnih izdelkov in oblačil pod znamko Playboy, ki vse bolj prodirajo na svetovno tržišče, največ upov pa polaga v Playboyeve nočne klube, ki jih je Christie Hefner, prejšnja direktorica podjetja, malce zanemarila.

Nočne klube pod znamko Playboy želi Flanders odpirati po vsem svetu, v tem pa vidi razcvet sicer ustaljene znamke. Trenutno ima Playboy le en klub, in sicer v Palms Casino Resortu v Las Vegasu. A ta prinaša velik dobiček tudi v času recesije.

Prve nove klube bodo odprli v Mehiki, zatem pa še enega v Miamiju. Vse to do leta 2011. Vsekakor so pred Flandersom zahtevni časi, stopa v čevlje hčere Hugha Hefnerja, ki je podjetje vodila vse od leta 1988. Hugh pravi: »Pa poglejmo, kaj lahko naredi tale frajer.«

Poroča Chicago Tribune.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri