Najlepša blagovna znamka

  • 26.11.2007

In ne samo lepa, tudi super! Ja, Playboy se je znašel v odlični družbi najmočnejših slovenskih blagovnih znamk in je zato 21. novembra na Gospodarski zbornici Slovenije prejel naziv Superbrands.

(Foto: Gregor Gulin)

Vseh 45 blagovnih znamk, ki nastopajo na slovenskem trgu in so po izboru strokovnega sveta poslovnih in marketinških strokovnjakov ter predstavnikov medijev prejele naziv Superbrands, je predstavljenih tudi v knjigi Superbrands Slovenia 2007. To ‘branding biblijo”, kot ji ljubkovalno pravijo v stroki, bodo uporabljale agencije, uprave podjetij, vladne organizacije, gospodarske zbornice ter študentje in profesorji na fakultetah.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri