Gorenje Smarsofa in Smartable

  • 19.06.2011

Gorenje je bilo letošnjega aprila na sejmu Kapital 2011 izbrano za podjetje leta 2010.

2 fotografiji v galeriji

Čeprav so imeli nekaj obvezne recesijske bibavice, je znamka ostala usmerjena v prihodnost in nove izzive. Njihova skupina Gorenje Group ostaja med vodilnimi evropskimi izdelovalci in inovatorji, ki domače znanje uspešno združuje z idejami svetovnih razsežnosti.

Med njihovimi prepoznavnejšimi dosežki preteklih let je med drugim tudi smartable, prestižna miza z edinstveno rešitvijo vstavljenega hladilnika v sredinskem cilindru. Ko potrebujete novo pijačo, se iz hladilnika dvigne nosilec z ohlajenimi steklenicami penine, svežim sadjem ali hladnim pogrinjkom.

Priročno za luksuzne počitniške hišice ali eno od vaših jaht, medtem ko je najnovejša različica pokrita s travnato odejo in primerna za uporabo na vrtu. Koncept smartable je Gorenje predstavil še v inovaciji smarsofa. Elegantna zofa z odstranljivim taborejem, ki se iz ležalne komponente spreminja v sedežno garnituro, vsebuje dvižni hladilnik po sistemu smartable. Gorenje namigne, da so to prvi koraki vašega vstopa v tuzemsko Hedonijo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri