Vas tišči 40 tisoč evrov?

  • 23.01.2020

Potem bi si lahko bili kupili aprilio RSV4 X. Predpreteklik zato, ker ste nakup zamudili. Deset srečnežev je namreč v nekaj urah kupilo vseh deset primerkov.

(Foto: Aprilia)

7 fotografij v galeriji

Kljub temu pa bi težko rekli, da ste imeli smolo, saj so APRILIO RSV4 X obljubili izbrancem. Med njimi sta, na primer, Max Biaggi (na fotografiji) in Andrea Iannone, o preostalih osmih srečnikih pa za zdaj pri Aprilii molčijo.

Aprilia RSV4 X je namenjena dirkalni stezi, govorimo pa o motociklu, ki temelji na serijskem RSV4 1100 factory. Pri različici X, za katero je bilo treba odšteti omenjenih 40 evrskih tisočakov so v primerjavi s serij­skim modelom drugačne odmične gredi, spremenjen je sesalni sistem, vgrajen je kompleten Akrapovičev izpuh, reprogra­mi­rana je elektronika. S tem je moč narasla s standardnih 217 na dirkaških 225 'konjev'. K še boljšim voznim lastnostim na stezi pa gotovo prispeva tudi manjša masa. Z oklepom iz ogljikovih vlaken, lažjim rezervoarjem in Marchesinijevimi platišči iz magnezija so jo oklestili za kar 12 kilogramov, tako da zdaj motocikel tehta 165 kilogramov.

Ne dvomimo, da je RSV4 X zaradi vsega tega edinstven motocikel, a marsikaj podobnega ponujajo tudi nekatere druge znamke. Je pa na RSV4 X tudi nekaj posebnosti, ki jih na serijskih motociklih ni. Tako je prosti tek pozicioniran pod prvo prestavo (kot pri dirkalnikih za MotoGP), seveda z namenom, da je pretikanje iz prve v drugo prestavo še hitrejše. Za učinkovito ustavljanje je Brembo dobavil komplet zavor s čeljustmi tipa GP4-MS, ročice in na­stavljive stopalke za noge pa so izdelane iz enega kosa aluminija. Lepo, ni kaj.

Tekst Matjaž Tomažič
Foto Gigi Soldano/Milagro

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri