Kraljica srednje kategorije

  • 30.03.2020

Aprilia spet vstopa v srednjo kategorijo z vrhuncem iz svoje ponudbe – s športno RS 660, katere premiera bo na majskem festivalu All Stars 2020 v Mugellu.

(Foto: Aprilia)

8 fotografij v galeriji

Aprilia se je prva od evropskih proizvajalcev motociklov vrnila v srednjo kategorijo, torej v kar prestižen motociklistični razred, kjer se je pridružila Japoncem, Hondi, Kawasakiju in Yamahi. Za to vrnitev so se pri italijanski znamki potrudili, naredili so motocikel APRILIA RS 660, ki bi moral po našem mnenju povsem na novo definirati razred lahkih športnikov iz srednje kategorije. Naj nekoliko osvežimo spomin, da je Aprilia svoj novi športni rajc prvič predstavila že leta 2018 na salonu EICMA v Milanu. Takrat seveda kot koncept s poudarkom na novi tehnični platformi, ki bo, kot kaže, prav kmalu služil tudi motociklom v drugih razredih. Seveda je Aprilia, podobno kot pred nekaj leti Alfa Romeo s svojo giulio QV, najprej predstavila in za cesto pripravila najžlahtnejši model – športni RS 660.

Motoristične množice so njim navdušene, pa ne samo zaradi izrednega dizajna, ampak tudi zaradi same tehnike, mehanike in napredne elektronike, ki v tem trenutku v tej kategoriji motociklov sploh še ni nujno potrebna. Kakorkoli, prelestna aprilia RS 660 je tu in priznamo, da nam je noro všeč. Prepričani smo namreč, da ima prav ta aprilia ogromen potencial, da tako stare mačke kot novopečene motoriste znova prepriča, da lahko športnost svoje mesto najde tudi na cestah.

Dvovaljni motor s prostornino 660 kubičnih centimetrov ima vzporedno konfiguracijo valjev in 270-stopinjski interval vžiga, kar v praksi pomeni, da sta tako zvok kot tudi značaj motorja bolj kot klasičnemu vzporednemu dvovaljniku podobna veliko bolj temperamentnemu V-motorju. To smo sicer že videli tudi pri Yamahi, vendar je Aprilia že pri tovarniški različici ponudila precej večjo moč, okroglih 100 'konjev'. Z maso 169 kilogramov je tako razmerje med močjo in maso zelo ugodno, zato se lahko nadejamo izredne cestne dinamike, hkrati pa bi morala aprilia RS 660 ustrezati tudi različnim ravnem znanja in izkušenj.

Poleg tega menimo, da bi to lahko bil tudi motocikel, ki bo potešil dirkaške apetite tudi na stezi, saj motorna osnova vendarle izhaja iz polovičke agregata V4, ki pa ga vsi motociklisti poznamo kot enega najboljših nasploh. Aprilia RS 660 bo standardno opremljena s sistemom 'ride by wire' ter napredno elektronsko inercijsko platformo, ki sama po sebi omogoča sistem APRC, poleg tega bo imela kar pet motornih map.

Nova aprilia bo uradno premiero doživela na dan zmage, torej v soboto, 9. maja, v italijanskem Mugellu, kjer bodo priredili drugi letni festival znamke Aprilia. Pravzaprav to ni zgolj promocijski dogodek, temveč gre za pravo parado motociklov te znamke – lani je prišlo več kot 10.000 navdušencev. Mugello, tempelj italijanskega motociklističnega dirkanja, bo tudi letos odprt za vse motocikliste in tam bodo tudi številna znana imena, vsekakor pa lahko pričakujemo tudi njihove tovarniške dirkače. Če boste tam, se seveda lahko razveselite tega, da boste aprilio RS 660 prvič videli v akciji.

Tekst Matjaž Tomažič
Foto Aprilia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri