Ferrari: Sladko življenje

  • 23.04.2020

Pri Ferrariju so kar nekoliko v tajnosti pripravljali povsem novega predstavnika v kategoriji manjših modelov GT. V želji po obuditvi sladkega življenja ali La dolce Vita, kot se temu lepo reče po italijanjsko, so ga poimenovali ferrari roma.

ferrari roma (Foto: Ferrari)

8 fotografij v galeriji

Zakaj manjših modelov GT? Zato, ker so se v Maranellu odločili, da namesto klasičnega kupeja zasnove 2+2 – takšnega že imajo, 812 superfast – novincu odvzamejo zadnjo vrsto sedežev. Poleg tega mu zaradi manjših dimenzij tudi niso namenili velikega 12-valjnika, ampak 'zgolj' 3,9-litrski osemvaljnik zasnove V, ki ob pomoči dveh turbo­puhal proizvede 456 kilovatov oziroma 620 'konj'.

Vse skupaj se bere nekako tako kot recimo pri modelu portofino, kar seveda ni naključje, saj si avtomobila delita kar nekaj skupnih točk. A s tem ni nič narobe, saj gre za motor, ki je štiri leta zapored pre- jel v svoji kategoriji nagrado za motor leta. Poleg tega ima osemstopenjski samodejni menjalnik, kot so ga recimo namenili superšportniku SF90 stradale.

Zmogljivosti? Spoštovanja vredne, to je bilo vnaprej jasno. Omenjena kombinacija motorja in menjalnika namreč 1472 kilogramov težkega superšportnika do 100 kilo­metrov na uro požene v 3,4 sekunde. Končna hitrost? Pri Ferrariju pravijo, da pre­seže magičnih 200 milj oziroma 320 kilometrov na uro. Vas zanima cena? Nas tudi, vendar pa je Ferrari, tako kot še številnih drugih podatkov, ni razkril. Nič hudega, saj če sploh pomislite na takšnega lepotca z znakom črnega vranca, novci za vas niso problem.

Tekst Jure Šujica
Foto Ferrari

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri